Pelargoner!

 Alla mina pelargoner har jag fått med mig hemifrån. En, om inte flera, kommer från min mormor. Det känns varmt i hjärtat att ha något levande som hon skött om innan mig. I år blommar den med flera rejält. Det kan ju bero på att de fått flytta över i rejält rymliga krukor och får svag näring varje gång jag vattnar. Hittils så har de belönat mig rikligt för det!
På fönsterbrädan trängs också några taniga tomatplantor, jag är något tveksam till om det kommer bli några tomater, har aldrig gjort det här förut. Hoppet lever!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Älvdarling

Alla bilder i bloggen är tagna av mig och är helt oredigerade. Jag är totalt okunnig om kameror och fotografering, jag tycker bara det är roligt! Bloggen är tänkt att ge utlopp för vad som än passerar genom huvudet på mig. Välkommen!

RSS 2.0