Lampskärmar!

Köpte igår två underbara lampskärmar som ska hänga i köket över köksön. Köket består av mycket vitt, svart och sten så lite färg behövs för att mjuka upp intrycket när allt är klart.
Och hur fina är de inte, i siden med mörkt lila på utsidan och insidan är ljusrosa med trollsländor. 
 
Liljorna jag köpte för en vecka sedan har inte bara överlevt i min vård utan också slagit ut för några dagar sen. Mycket valuta för de 60 kronorna jag betalade om jag får säga det själv. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Älvdarling

Alla bilder i bloggen är tagna av mig och är helt oredigerade. Jag är totalt okunnig om kameror och fotografering, jag tycker bara det är roligt! Bloggen är tänkt att ge utlopp för vad som än passerar genom huvudet på mig. Välkommen!

RSS 2.0