Regn!

Ja det regnar ute och är råkallt så in i bomben. Frös som tusan utan mina långfillingar. Nu åker de på igen och jag ska köra in ved och mata hästarna. Ska ju snart iväg igen....vilket truskande.

Jag är så sugen ut och dansa, varje helg så får jag den känslan men det är dåligt med verkastad, det blir liksom inget av med dans. Synd för det är både roligt och bra motion.

Måste skriva på mitt arbete idag också, helst bli klar. Är väl inte så mycket kvar. En och en halv sida till får räcka och det måste jag väl kunna klämma ur mig lite senare när jag gjort klart ute. Tråkigt att man kommer bli genomblöt innan det är klart bara så som det vräker ner, men desto större anledning att elda i vedspisen sen när man kommer in och jag har ju min ljudbok som får roa mig under tiden.
Seså, sätt fart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Älvdarling

Alla bilder i bloggen är tagna av mig och är helt oredigerade. Jag är totalt okunnig om kameror och fotografering, jag tycker bara det är roligt! Bloggen är tänkt att ge utlopp för vad som än passerar genom huvudet på mig. Välkommen!

RSS 2.0