En ny dag

Söndag till på köpet.
Jag är trött. Men inte så farligt.
Begriper inte hur det alltid kan bli så sent innan jag kommer mig i säng om kvällarna. Trots att jag inte drömmer om annat än att få lägga mig igen hela förmiddagarna så är det som bortblåst när klockan är efter 18 på kvällen.
Jag borde hämta hö idag. Får låna pappas bil. Ska hämta ut paket på ica också, present som kommit i början på veckan men jag har ju inte varit hemma då.
Ska ut på en ridtur idag också. Men nu ska jag lägga mig i soffan och ha lite kvalitetstid med katten samtidigt som jag lyssnar på en föreläsning om skallskador. Inklämning, hjärninfarkt, fritt intervall och så viiidare.

Jag måste se till att få en vidimerad kopia på mitt examensbevis så jag kan ansöka om legitimation. Sen står det inte på det här året har gått också. Håll i nu för tusan. (borde plugga lite mera..mycket mera).

Fin, kall dag idag. Hade massa kläder på mig så jag frös inte trots -25.
Nej, soffan var det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Älvdarling

Alla bilder i bloggen är tagna av mig och är helt oredigerade. Jag är totalt okunnig om kameror och fotografering, jag tycker bara det är roligt! Bloggen är tänkt att ge utlopp för vad som än passerar genom huvudet på mig. Välkommen!

RSS 2.0