Den som lever får se.

Jag har för mycket tid att tänka. Jag är inte helt säker på att det är så bra.
Eller bra för mig kanske, inte så bra för andra. Jag kan vara väldigt hård när jag väl bestämt mig för något. Innan det så är jag ganska medgörlig.
Nåja, nu ska jag snart ta med mig ljudboken och promenera de 3 kilometrarna till stallet. Surt bara att jag lyssnar på cd och inte via mp3 eller iPod. Så jag måste gå försiktigt så det inte hackar. Ja jag säger då det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Älvdarling

Alla bilder i bloggen är tagna av mig och är helt oredigerade. Jag är totalt okunnig om kameror och fotografering, jag tycker bara det är roligt! Bloggen är tänkt att ge utlopp för vad som än passerar genom huvudet på mig. Välkommen!

RSS 2.0